ahoramazda

لحظات خوشی داشته باشید

ahoramazda

لحظات خوشی داشته باشید

جملات زیبای فرمانروای بزرگ افتخار قوم اریا کورش کبیر

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است . . . . وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما . . . افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. . . . پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر . . . . کار بزرگ وجود ندارد، به شرطی کهآن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم . . . . کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید . . . . انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند . . . . همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد . . . تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است . . . . دشوارترین قدم، همان قدم اول است . . . . عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید . . . . آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد . . . . وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید . . . . من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است. این مطلب را به اشتراک بگذارید:

میگویند دلتنگ کسی نباش خدایا!!! انگاربه اب میگویند خیس نباش!

کد اهنگ پیشوازهای جدید سال ٩١نیمه دوم گریه نکن٥٥١٧٩٩ پویا بیاتی ٣٣١٣٤٣٠

چگونه برنامه های خاص رادر اندروید قفل کنیم

گوشی هوشمند یا تبلتی که در دست دارید حاوی اطلاعات با ارزش شخصی است مواردی که تمایل ندارید دیگران به آن دسترسی داشته باشند. قفل کردن کل دستگاه، ایده‌ی خوبی نیست چرا که تنها برخی از قسمت‌های آن برایمان مهم است، مثلاً بخش تصاویر یا پست الکترونیک و یا پیامک و غیره، به همین خاطر قفل کردن یک برنامه یا برنامه‌های خاص، کاربردی‌تر از قفل کردن کل گوشی است. در ادامه با نرم‌افزار Smart App Protectorو نحوه کارکرد آن آشنا خواهید شد با این نرم‌افزار مجانی بهراحتی می‌توانید بخش‌های مختلف اندروید را رمز‌گذاری نمایید.

چگونگی شکستن پین کد گوشی

معمولا وقتی اگر شما 3 بار pin code گوشی رو اشتباه بزنید گوشی به روی قفل PUK code میره .البته این کد به صورت پیش فرض در اکثر گوشی ها 12345 می باشد. برای شکستن PIN code کد زیر را وارد کرده سپس شماره تماس (معمولا کلیدسبز رنگ) رو بزنید: **05*PUK*new PIN*new PIN again در اینجا منظور از PUK همان کد امنیتی است که روی سند سیم کارت نوشته شده است. و به جای عبارت های new PIN و new PIN again کدی رو که خودتون دوست دارید PIN به آن تغییر پیدا کند وارد کنید. به همین راحتی. نحوه شکستن PIN2 Code معمولا این کد برای اعمال محدودیت هایی در مورد شبکه و تماس های می باشد.و این کد به صورت پیش فرض در ایران 5678 است.اگر شما این کد رو 3بار اشتباه وارد کنید گوشی روی این کد قفل شده و باید از PUK2 code استفاده کنید. برای شکستن این قفل نیز همانند قبل کد زیر رو وارد کرده و سپس دکمه تماس رو بزنید. **052*PUK2*new PIN2*new PIN2 again در این عبارت منظور از PUK2 کدی است که معمولا روی سند سیم کارت ثبت شده است.یا می توانید آن را از دفتر امورمشترکین تلفن همراه درخواست کنید. و به جای عبارت های new PIN2 و new PIN2 again کد جدید رو که خودتون دوست دارید وارد کنید. لازم به ذکر است که کدهای PIN وPIN2 می توانند حداقل 4 رقم و حداکثر 8 رقم باشند. آموزش ک